4/D SÜREKLİ İŞÇİ (VERİ GİRİŞ, TEMİZLİK, KLİNİK DESTEK, TEKNİK DESTEK, ÖZEL GÜVENLİK) KIYAFET ALIMI

KADIN DOĞUM HASTANESİ-ZONGULDAK SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

4/D Sürekli İşçi (Veri Giriş, Temizlik, Klinik Destek, Teknik Destek, Özel Güvenlik) Kıyafet Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN

:

2024/992651

1-İdarenin

a) Adı

:

KADIN DOĞUM HASTANESİ-ZONGULDAK SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

b) Adresi

:

TEPEBASI MAH. DEGIRMENBASI SOK. NO:145 67040 RÜZGARLIMEŞE ZONGULDAK MERKEZ/ZONGULDAK

c) Telefon ve faks numarası

:

3722682231 - 3722684002

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı

:

4/D Sürekli İşçi (Veri Giriş, Temizlik, Klinik Destek, Teknik Destek, Özel Güvenlik) Kıyafet Alımı

b) Niteliği, türü ve miktarı

:

15 KISIM -4/D Sürekli İşçi (Veri Giriş, Temizlik, Klinik Destek, Teknik Destek, Özel Güvenlik) Kıyafet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

Mesai saatleri içinde Zonguldak Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Ayniyat Deposuna teslim edilecektir

ç) Süresi/teslim tarihi

:

Yüklenici firma, sözleşmenin imzalanmasını müteakip 60 gün içerisinde malzemelerin teslimatını hastanemize yapacaktır. İdarenin belirlediği tarihlerde ilgili birimlere gidilerek, kıyafetin verileceği personellerin ölçüleri alınacaktır. Dikilen kıyafetler kişiye özel ambalajlı olarak ilgili idareye teslim edilecektir. Ambalaj üzerinde personelin adı-soyadı, kurum bilgisi ve beden numarası yazılı olacaktır. Her bedenden beden kontrolü yapılabilmesi amacıyla gerektiğinde birer numune istenebilir. Bu durumda istenilen numuneler süresi içinde idaremize teslim edilecektir.

d) İşe başlama tarihi

:

sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati

:

19.08.2024 - 11:00

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

:

ZONGULDAK KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ-SATINALMA SERVİSİ


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. Numune sunulması istenmektedir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Uzm.Dr. Halil İbrahim ÖZTÜRK

Başhekim V.

#ilangovtr Basın No ILN02073085