Toplam kalite Yönetimi’nde çığır açıcı çalışmalara imza atan Çaycuma Belediyesi, diğerlerinin yanı sıra, Avrupa Birliği standartlarının en önemlilerinden biri olan “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyetleri Yönetim Sistemi” sertifikası almak için de yola çıktı. “Mal ve hizmet üreticilerinin vazgeçilmezi” olarak tanınan standart için vatandaşlarla doğrudan iletişim halindeki tüm birimlerden 30 personelin, sertifika ve iç denetçi eğitimi tamamladı.
VATANDAŞ ŞİKÂYETLERİ ANINDA VE HIZLI ŞEKİLDE SONLANDIRILACAK
TSE Başdenetçisi Arif Gani, Belediye Meclis Salonu’nda verdiği eğitimde, standardın, vatandaşların dilek ve şikâyetlerinin, çok kapsamlı bir yazılım ortamına alınıp, anında ve hızlı müdahale ile sonlandırmayı amaçladığını söyledi. Sistemin, Çaycuma Belediyesinin, daha önceden beri sürdürülen şeffaf ve hesap verebilir hizmet anlayışını daha üst noktalara taşmayı hedeflediğini de dile getiren Gani, standardın, vatandaş geri bildirimlerini daha etkin bir şekilde yönetme ve değerlendirme konusunda bir yol haritası sunduğunu da ifade etti.
TÜM ÇALIŞANLARIN VATANDAŞ MEMNUNİYETİ KONUSUNDAKİ FARKINDALIK DÜZEYİ ARTIRILACAK
Vatandaşlara, memnuniyet düzeyi yüksek bir işletmenin, müşterilerine gösterdiği hassasiyetle yaklaşmasını sağlamak amacıyla yapılan çalışma sonunda, tüm çalışanların vatandaş memnuniyeti konusundaki farkındalık düzeyi artırılarak standarttan bilgi sahibi olması sağlanacak.
Çaycuma Belediyesi Avrupa standartlarının hepsine talip
Toplam Kalite Yönetimi’nde hedef büyüten Çaycuma Belediyesi, Avrupa Birliği standartlarının en önemlisi olan, “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyetleri Yönetim Sistemi” çalışmalarına da başladı.
Bunlar da ilginizi çekebilir