Sürdürülebilirliği stratejisinin merkezine koyarak, insan ve teknoloji odağıyla daha dijital ve yeşil bir dünyaya katkı sunmak isteyen Enerjisa Dağıtım Şirketleri Başkent EDAŞ, Ayedaş ve Toroslar EDAŞ hizmet verdikleri bölgelerde şebeke kaynaklı oluşan arızalardan meydana gelen hasar başvurularının evrak teslim sürecini dijital platforma taşıdı.
Müşterilerine hızlı ve kaliteli hizmet sunmak isteyen Enerjisa Dağıtım Şirketleri Başkent EDAŞ, Ayedaş ve Toroslar EDAŞ, müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla teknolojik çözümlerine bir yenisini daha ekledi.
Müşteriler, dağıtım şebekesi kaynaklı oluşan arızalardan meydana gelen hasarları için başvuruda bulunduktan sonra olumlu sonuçlanan hasar başvurularının evrak teslimini artık kullanıcı hizmet merkezlerine gitmelerine gerek kalmadan, Başkent EDAŞ’a 0312 186 00 00, Toroslar EDAŞ’a 0322 186 00 00 ve AYEDAŞ’a da 0216 186 00 00 numaralı WhatsApp destek hatları üzerinden de ulaşabilecek.
Müşteri Memnuniyetinin Artırılmasının Yanı Sıra Karbon Ayak İzinin de Azaltılması Amaçlanıyor
Türkiye’de 21 milyonu aşkın kullanıcıya hizmet veren Toroslar EDAŞ, Ayedaş ve Başkent EDAŞ bu dijital dönüşüm sayesinde hem operasyon merkezlerinde hem de müşterilerinin evrak teslim sürecindeki kağıt ve enerji tüketimini azaltarak, çevre dostu uygulamalarına bir yenisini daha eklemiş oldu.
Enerjisa Dağıtım Şirketleri Hakkında
Yatırım, teknoloji ve müşteri memnuniyeti gibi alanlarda elektrik dağıtım sektörüne öncülük eden Enerjisa Dağıtım Şirketleri, Başkent EDAŞ ile Ankara, Bartın, Çankırı, Karabük, Kastamonu, Kırıkkale ve Zonguldak’ta, Ayedaş ile İstanbul Anadolu Yakası’nda, Toroslar EDAŞ ile Adana, Gaziantep, Kilis, Mersin, Osmaniye ve Hatay’da faaliyetlerini sürdürüyor.
Hasar Başvuruları Başladı
Enerjisa Dağıtım Şirketleri Başkent EDAŞ, Ayedaş ve Toroslar EDAŞ’tan Hasar Başvuru Sürecinde Dijital Dönüşüm
Bunlar da ilginizi çekebilir