YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ

Hastanemiz Çamaşırhane Kullanılmak Üzere 3 Kalem Makina mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN        : 2023/420963

1-İdarenin

a) Adı    : YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ

b) Adresi             : Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Hastanesi Başhekimliği İbn-i Sina Kampüsü 67600 KOZLU/ZONGULDAK

c) Telefon ve faks numarası       : 3722612680 - 3722610185

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası          : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı    : Hastanemiz Çamaşırhane Kullanılmak Üzere 3 Kalem Makina

b) Niteliği, türü ve miktarı           : Hastanemiz Çamaşırhane Kullanılmak Üzere 3 Kalem Makina Alımı. Çamaşır Makinası 1 Adet, Çamaşır Kurutma Makinası 1 Adet, Kendinden Katlamalı Silindir Ütü Makinası 1 Adet

Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer             : Hastanemiz Ayniyat Deposudur.

ç) Süresi/teslim tarihi    : Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 90 gün içerisinde yüklenici makinaların montajını yaparak makinaları tüm malzeme ve aksesuarları ile birlikte sağlam ve çalışır durumda teslim edecektir.

d) İşe başlama tarihi       : Sözleşmenin imzalandığı tarihte işe başlanır.

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati               : 22.05.2023 - 14:00

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)           : Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Hastanesi Başhekimlik Katı Toplantı Salonu

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:

- Üretici firmanın Batı Karadeniz illerinden birinde ya da Zonguldak ilimize yakın olan Ankara, İstanbul'da (Anadolu ve Avrupa yakasında) yetkili servis temsilcilikleri bulunmalı ve bu durumu belgelemelidir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

- Cihaz/Sistem/ Araç-Gereç/Donanım, teslim tarihinden itibaren en az 2 (iki)  yıl garantili olacaktır. Garanti süresi için periyodik ve periyodik olamayan bakım, onarım,   test,   kontrol,   yedek parça   değişimi,  üretici   firma/yetkili   servis tarafından   ücretsiz   sağlanacaktı.  İstekli/Yüklenici firma bayi   ise  üretici veya ithalatçı firma tarafından verilen garanti belgesi de beyan edecektir.

- Üretici/yetkili dağıtıcı/yetkili satıcı/yetkili servis firması Cihaz/Sistem/Araç¬ Gereç/Donanım garanti süresi bitiminden itibaren en az 1O (on) yıl boyunca bakım, onarım, test, kontrol, yedek parça ve yedek parça değişimi ve teknik servis hizmetlerini ücreti karşılığında sağlamayı kabul ettiğini beyan edecektir.

- Cihaz/Sistem/ Araç-Gereç/Donanım garanti süresi içerisinde; hastanede tamir edilemeyip firma bünyesindeki teknik servise gönderilmesi veya tamirden sonra cihazın kuruma geri gönderilmesi yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Bu gönderimler sırasında tüm sorumluluk yükleniciye aittir.

- Üretici/yetkili dağıtıcı/yetkili satıcı/yetkili servis firması Cihaz/Sistem/Araç¬ Gereç/Donanım garanti süresi bitiminden itibaren en az 1O (on) yıl boyunca bakım, onarım, test, kontrol, yedek parça ve yedek parça değişimi ve teknik servis hizmetlerini ücreti karşılığında sağlamayı kabul edecektir. Kurum bu hizmeti almak için bakım-onarım sözleşmesi yapmak zorunda değildir. Eğer bakım-onarım sözleşmesi yapılacak ise bedeli; cihazın sözleşme bedelinin Merkez Bankası tarafından açıklanan "ihale günündeki" döviz cinsi değeri üzerinden yedek parpa dahil % 6'sını, yedek parpa hariç % 3'nü geçemez. Firma bayi ise üretici veya ithalatçı firma tarafından bu maddenin sağlanacağı yönünde belge verilecektir.

- İstekli firma; Yedek parça, aksesuar ve sarf malzemelerini cihaz garanti bitiminden itibaren en az 10 (on) yıl karşılığı temin edecektir. Yüklenici, Cihaz/Sistem/Araç-Gereç/Donanımın garanti bitimin den itibaren 1O yıl geçerli yedek parça listesini ve fiyatlarım (döviz veya TL cinsinden) sözleşmeden önce getirecektir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

Teklif edilen Cihaz/Sistem/Araç-Gereç/Donanımın teknik şartnameye uygunluğunu belgelendirmek için teknik şartname maddelerine sırayla cevaplanmış "Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi" verilecektir. Bu belge firma yetkililerince imzalanmış olacaktır. Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesinde kendi teklif ettiği sistemi tanımlayacak şekilde cevaplanan maddelerin her biri için, yeterli bilginin bulunduğu orijinal katalog, broşür, vb. dokümanlardaki sayfa numarası, paragraf ve satır bilgileri parantez içerisinde belirtilmelidir, ayrıca bu özellikler orijinal katalog, broşür, vb. üzerinde işaretlenmelidir. Katalogda gösterilemeyen maddeler için uygun olduğuna dair belge düzenlenerek imza ve kaşeli olarak verilecektir.

4.3.3. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:

Belge Adı            Açıklama

Beyan   Yıkama sıkma, kurutma, ütü ve katlama makineleri aynı marka olduğunu beyan edecektir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangov.tr

BASIN NO: 1822496

Muhabir: TE Bilişim