İşte o açıklama: “Bilhassa son günlerde birkaç uçakta maalesef bazı Vatandaşlarımızın bavulları Çaycuma’dan gönderilemedi.Dolayısıyla bu bavullar uçak kalktıktan hemen sonra karayoluyla Ankara’ya gönderilerek oradan SUNEXPRESS tarafından Almanya ya nakli sağlanmaktadır. Bu durumun havalimanından kaynaklı olmadığını tekraren hatırlatmak isterim.
Mesela bugün pilot tüm bagajı yüklememize rağmen sonradan değişen hava şartlarından dolayı( sıcaklık,yüksek nem oranı ve inilecek meydandaki havanın kapalı olması dolayısıyla ilave inilebilecek meydan hesaplamalarından dolayı) yüklenen bagajın ön bölümde kalan kısmını boşalttırdı.Dolayısıyla bu bagajlar Ankara’ya gönderildi.Birkaç gün içinde evlere ulaşacaktır.
Yani özetlemek gerekirse bu tür olaylar istem dışı ve havayolu kaynaklı oluşmaktadır.Lütfen Sizden ricamız şikayetlerinizi SUNEXPRESS müşteri hizmetlerine yapınız. Ayrıca Zonguldak dönüş uçuşlarında fazla bagaj satın almamaya gayret ediniz.
HERKES TEK EL BAGAJI ALSIN LÜTFEN VE 8 KG’YU GEÇMESİN
Bütün bunların yanında bu mevsimde dönen yolcuların içinde çocuk sayısının düşük olması ve neredeyse tüm yolcunun yetişkin olması da etkenler arasında.Bütün bunları üst üste topladığımızda bu sıkıntılar ortaya çıkmaktadır. Bazı hemşehrilerimiz haklı olarak şikayetlerini bizlere yapmakta ancak havayolu şirketine herhangi bir bildirim yapmamaktadır. Bu durumun yolcu memnuniyetsizliği yarattığını havayolu şirketine biz de Zonguldak havalimanı olarak bildirdik ve çözüm yolları aranması konusunda önerilerimizi ilettik.
SUNEXPRESS SORUNA ÇARE BULACAKTIR
Havalimanımız ve hatta Türkiye turizmi için çok önemli bir değere sahip olan,yaklaşık 3 yıldır dönemsel bazda havalimanımıza her gün Almanya çıkışlı sefer düzenleyen SUNEXPRESS havayolları bu duruma en kısa zamanda çare bulacaktır inşallah.
Ayrıca bu sıkıntı sadece yaz sonu sonbahar döneminde emeklilerin dönüş yaptığı dönemde yaşandığını da bir dipnot olarak belirtmek isterim. Yaşanan bu olumsuz durumdan dolayı biz havalimanı yönetimi adına özür dilemekten başka elimizden bir şey gelmediğini üstüne basarak ifade etmek isterim. Havaların mevsim normallerine dönmesiyle birlikte Her şeyin normale döneceğini düşünüyor”
Kahya, Havalimanındaki “Bavul” olayına açıklık getirdi
Zonguldak Havli Limanı (ZONHAV) Genel Müdürü Recep Kahya, son dönemlerde bavul bırakmalarda yaşanan sorunun hava limanı işletmesinden değil uçaklardan kaynaklandığını açıkladı.
Bunlar da ilginizi çekebilir